Arena News

اخبـــار منتــخب مســابقات BA

Arena News

اخبـــار منتــخب مســابقات BA

آنالیز تیم تورینو - پرامید و انقلاب یافته

http://s9.picofile.com/file/8290280776/torino.jpg
پس از شروع مسابقات تورینو و هوادارانش روز های سختی را پشت سر گذاشته اند. آن ها هم اکنون از 8 مسابقه 5 شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی کسب کرده اند. اما به اذعان کارشناسان صادق توانسته است به گونه ای ترکیب این تیم را متحول کند که می توان به آینده گاو های وحشی تورین بسیار امیدوار بود. بایستی دید که تیم جوان شده تورینو چه حرف هایی برای گفتن دارد. در این مقاله سعی کرده ایم که مردان کلیدی صادق را در راه به زیر کشیدن اسپانیول در بازی های پیش رو معرفی کنیم.
 
 http://s6.picofile.com/file/8290280068/joe_hart.jpg
جو هارت: تنها بازیکن فیکس تیم تورینو که قبل از امدن سرمربی جدید و انقلاب در این تیم در تورین حضور داشت. جو هارت که اکنون 29 سال دارد شاید ایده آل ترین گزینه نباشد اما تا کنون عملکرد مناسبی نشان داده است به گونه ای که صادق حاضر نشد او را با وجود سود مالی با اوبلاک که آورال بیشتری داشت و جوان تر هم بود عوض کند.



http://s8.picofile.com/file/8290279800/bellerian.jpg
بلرین: یکی از بازیکنانی که در تیم لاتزیو هم همواره بسیار مورد اعتماد صادق بود. جوان و بسیار با آتیه که تقریبا می تواند تا ده سال خیال تورینو را از پست دفاع راست راحت کند.



http://s7.picofile.com/file/8290280226/romagnoli.jpg
آلسیو رومانیولی: او نیز در لاتزیو با صادق همراه بود. مدافع جوان و بلند بالای تورینی ها عملکرد خوبی داشته و در صورتی که سیر صعودی اش را ادامه دهد می تواند از مردان جدایی ناپذیر ترکیب اصلی صادق باشد.



http://s9.picofile.com/file/8290279992/gimenez.jpg
خوزه خیمنز: این بازیکن که سابقه بازی در تیم لیون را نیز دارد می تواند به همراه رومانیولی سال ها خیال تورینو را در قلب دفاع راحت کند. صادق بسیار تلاش کرد تا هرچه زودتر اورا به جمع تورینی ها اضافه کند.



http://s9.picofile.com/file/8290279768/alex_sandro.jpg
الکس ساندرو: وی هم اکنون در اوج پختگی خود قرار دارد. برای این پست گزینه های دیگری هم مدنظر تورینو قرار داشته است که جنبه آینده نگرانه داشته اند ولی در حال حاظر ساندرو بسیار مطمئن نشان داده است و چند پیشنهادی که در تابستان برایش داده شد هم با صراحت رد شد.



http://s9.picofile.com/file/8290280318/xabi_alonso.jpg
ژاپی آلونسو: تنها بازیکن بالای سی سال که تورینو از زمان صادق تا کنون خریده است. آمده است تا فاکتور تجربه تیم را بالاتر ببرد و نبظ بازی را با پاس ها و سانتر های دقیق در دست بگیرد. وی ضربه آزاد زن قهاری نیز هست و می تواند گره گشای این مشکل که مدت ها گریبان گیر تیم های صادق بود باشد. ویگل جوان می تواند انتخاب بعدی صادق پس از بازنشستگی ژابی برای این پست باشد.



http://s7.picofile.com/file/8290280268/sane.jpg
لروی سانه: بازیکن تکنیکی، سرعتی و جوان تیم تورینو. وی که هم اکنون آورال 84 را دارد با توجه به جوانی اش می تواند تبدیل به سوپر استاری بزرگ شود و مدافعان اسپانیول را حسابی آزار دهد. باید دید آیا او می تواند مانند لوکاس مورا در وست هم عصای دست صادق شود یا خیر.



http://s6.picofile.com/file/8290280034/james.jpg
خامس رودریگز: یکی از پست هایی که تورینی ها در آن معمولا با مشکل مواجه بوده اند پست هافبک هجومی بوده است. بالاخره پس از کش و قوس های فراوان از بین گزینه های متعدد خامس برای پر کردن این خلا به تورین آمد. باید دید که آیا خامس می تواند اعتماد صادق را جلب کند. صادق معمولا اگر در ترکیب هافبک هجومی داشته باشد بسیار در سبک بازی تیمش تاثیر گزار است بنابراین خامس باید بسیار خوب باشد تا جایگاهش به خطر نیفتد.



http://s7.picofile.com/file/8290279842/coman.jpg
کینگزلی کومان: یکی دیگر از پست هایی که از جانب کارشناسان از ضعوف تیم تورین بوده است. تورینی ها تلاش زیادی کردند تا این خلا را با ستاره های بزرگی نظیر هازارد و ... پر کنند اما صادق در نهایت به ابن نتیجه رسید در این پست خرید گران قیمتی نداشته باشد. کینگزلی جوان حال این فرصت را پیدا کرده است که در ترکیب اصلی تورینو به میدان برود  و میتواند خودی نشان دهد. کومان می تواند با پیشرفت به سوپراستاری بزرگ تبدیل شود و دیگر این جایگاه در ترکیب اصلی را به فرد دیگری ندهد.



http://s7.picofile.com/file/8290279918/felipe.jpg
فیلیپه آندرسون: بازیکنی که از اولین فصل حضور صادق در لاتزیو نقشی تعیین کننده در تیم وی داشت. صادق پس از حضور در تورین بسیار سعی کرد وی را به تورینو بیاورد اما نتوانست با مسئولان لاتزیو بر سر مسائل مالی کنار بیاید. سرانجام این بازیکن تکنیکی با توجه به فروش کوریا به تورینو پیوست. باید دید وی می تواند در تورینو هم نقشی تعیین کننده داشته باشد یا خیر. گل بیاد ماندنی او در لحظات پایانی بازی با لیون با پیراهن لاتزیو را کمتر دوستدار فوتبالی می تواند فراموش کند.



http://s9.picofile.com/file/8290280118/martial.jpg
آنتونی مارسیال: هر چند در فصل اول صادق در نقل و انتقالات بسیار ناکام بود اما موفق شد یک شاه ماهی به نام مارسیال را صید کند. مارسیال در اوج جوانی بسیار درخشان عمل می کند. وی می تواند در آینده کاندیدای اصلی توپ طلا باشد و خط دفاع هر تیمی را آزار دهد.



http://s7.picofile.com/file/8290279876/dembele.jpg
عثمان دمبله: بازیکن جوان تورینو که در لاتزیو معمولا نیمکت نشین بود و به عنوان یار ذخیره به میدان میرفت انا با این وجود انقدر درخشان عمل کرد تا در آخرین فصل خود را به ترکیب اصلی دیکته کرد. وی هم اکنون در تورینو نیز نیمکت نشین است اما قطعا باز هم می تواند تاثیرگزار باشد و حتی به ترکیب اصلی راه یابد.



http://s9.picofile.com/file/8290280184/renato.jpg
رناتو سانچز: بازیکن بسیار پر قدرت و پر سرعت میانه میدان تورینو که بی امان به هافبک های تیم حریف فشار می آورد. وی بازیکن آینده دار و بسیار پخته ایست اما پست تخصصی او هافبک وسط است که صادق معمولا از آن استفاده نمی کند. در صورتی که صادق بخواهد از هافبک وسط استفاده کند رناتو احتمالا انتخاب نخست او خواهد بود هر چند که وی می تواند به عنوان ذخیره ژابی آلونسو هم به میدان برود.



http://s7.picofile.com/file/8290280284/weigl.jpg
جولین ویگل: هافبک دفاعی جوان تیم تورینو که فصل گذشته در ترکیب این تیم فیکس بود در این فصل با حضور ژابی آلونسو جایگاه خود را احتمالا در ترکیب اصلی از دست رفته میبیند. اگر وی به خوبی تمرین کند و بازیش پخته تر شود پس از بازنشستگی ژابی می تواند به عنوان یاری مطمئن به ترکیب اصلی تورینو اضافه شود.



http://s6.picofile.com/file/8290280084/lanzini.jpg
مانوئل لانزینی: وی که تجربه کار با صادق در تیم وست هم را هم دارد می تواند نقش آچار فرانسه را در ترکیب صادق ایفا کند. وی به خوبی از عهده بازی در پست های هافبک چپ و راست و هافبک هجومی بر می آید و عملا یک آلترناتیو مناسب بر روی نیمکت برای این سه پست محسوب می شود. لانزینی در صورت پیشرفت می تواند مجددا وارد ترکیب اصلی نیز شود.



http://s6.picofile.com/file/8290280168/odegard.jpg
مارتین ادگارد: الماس تراش نخورده نروژی که صادق بالاخره موفق شد وی را از چنگ قو های سپید مادرید در آورد. صادق از اولین فصل حضور در لاتزیو خواهان او بود. ولی هرگز با وجود مشکلات مالی نتوانست رقم قراداد او را به مادریدی ها بپردازد. وی سرانجام با وجود مشکلات مالی با توجه به فروش هیونگ سونگ مین موفق شد ادگارد را با مبلغ قابل توجه 24 میلیون پوند به خدمت گیرد. این جوان خوش آتیه می تواند لیونل مسی آینده و برگی برنده در دستان صادق باشد.



http://s6.picofile.com/file/8290279942/Fosu_Mensah.jpg
فوسو منساح: دفاع راست جوان و قدرتمند تیم تورینو. وی با وجود بازیکنی همچون بلرین به سختی می تواند وارد ترکیب تورینو شود. فوسو با سخت کوشی باید منتظر فرصت باشد تا توانایی های خود را اثبات کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.