Arena News

اخبـــار منتــخب مســابقات BA

Arena News

اخبـــار منتــخب مســابقات BA

بیانیه باشگاه بزرگ لاتزیو در واکنش به تعلیق مسابقات

http://s9.picofile.com/file/8289191876/LazioWeb.jpg
به نام خدا. با سلام خدمت به هواداران پرشور باشگاه پر افتخار لاتزیو و تمامی فوتبالدوستان دنیا. در این مدت چند صباحی که مسابقات را شروع کردیم با یکدلی و اتحاد تمام تلاش خود را به کار بستیم تا تیمی منظم و شایسته را روانه مسابقات کنیم و با کسب پنجمین جام از نهمین جام شادی را به هواداران خود هدیه کنیم. پس از نوزده هفته تلاش عالی در مسیر بسیار خوبی قرار داشتیم. تیمی جوان، با تجربه، جنگنده و حتی امیدواری برای روز های جادویی و طلایی تر در آینده. در حالی که خود را آماده هفته های آتی مسابقات می کردیم متاسفانه با اشتباه سهوی از طرف باشگاه لیون همه چیز به هم ریخت و مسابقات به حال تعلیق درآمد.
 با این وجود باشگاه لاتزیو تصریح می کند که در چند نوبت خواستار جلسه با سران لیون برای رفع مشکلات شده اما هر بار با جواب سربالای مسئولان این باشگاه روبرو شده است. گویی مجموعه لیون خود در انتظار چنین اتفاقی بودند تا میدان مبارزه را ترک کنند. فکر میکنم همه چیز واضح است ما تیمی با پتانسیل بالا در این دور داشتیم کما با وجود تساوی در برد ها در تفاضل گل جلو بودیم. در بازی های دوستانه پیش از فصل هم عملکرد بهتری داشتیم. با این حال متاسفانه برای ادامه راه با کارشکنی و رفتار سرد و توهین آمیز مجموعه لیون مواجه شدیم.
 ما به عنوان باشگاه بزرگ و پرافتخار قلب اروپا بیش از این صلاح نمی دانیم که منت باشگاه کوچک لیون را بکشیم و اگر ارتباطی هم تا کنون بوده برای احترام به روح فوتبال و رقابت جوانمردانه بوده است. در نتیجه فکر میکنیم ما اکنون کار های مهم تر  و بزرگ تری پیش روی خود میبینیم و در حالی که احساس یک تیم قهرمان و برنده را داریم  برای باشگاه لیون در ادامه راهشان آرزوی موفقیت می کنیم و با افتخار اعلام میکنیم هیچ گاه میدان مسابقه را خالی نکرده ایم.
در انتها می خواهم از تمام کسانی که در این چند مدت برای باشگاه عرق ریختند و زحمت کشیدند تشکر کنم. آقای صادق باقرزاده عزیز که با تلاش شبانه روزی پروژه بزرگ مارا برای رسیدن به بام فوتبال جهان کلید زدند. بلرین، کاسمیرو، دله آلی  و فلیپه آندرسون فوق تکنیکی که از اولین بازی در خدمت تیم بودند. محمد صلاح با سرعت ویرانگر خود، آلوارو موراتا مهاجم با آتیه و آقای گل رقابت ها، عثمان دمبله جوان که هرچند حضور کمی در میدان داشت همیشه تاثیر گذار بود و تمام بازیکنانی که با غیرت و شجاعت به عشق پیراهن لاتزیو راهی میدان نبرد شدند.

زنده باد عقاب ها
و من الله توفیق
کلودیو لوتیتو عضو حقیر باشگاه لاتزیو به نمایندگی از تمام مجموعه تیم بزرگ لاتزیو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.