Arena News

اخبـــار منتــخب مســابقات BA

Arena News

اخبـــار منتــخب مســابقات BA

لاگیتک، پایان یک انتظار یا شروع انتظاری دیگر؟

http://s3.picofile.com/file/8199855326/Logitech.jpg

این روز ها هر چقدر هواداران بتیس خوش و سرمست هستند طرفداران متعصب ناتینگهام در برزخ قرار دارند. مشکل دسته برای این تیم ریشه دار کم کم دارد به یک بحران و چالش اساسی تبدیل می شود. قطعا همه با شناختی که از پتانسیل مربی ناتینگهام و این تیم داریم ازعان داریم که اگر این تیم قدیمی با شرایط موجود به هماهنگی برسد میتواند حسابی بتیسی هارا به دردسر بیندازد. با این حال باید دید که آیا شرکت لاگیتک میتواند از این امتحان سربلند بیرون بیاید یا نه.

آرزوی فوتبالدوستان از رویا تا واقعیت

http://s6.picofile.com/file/8199855292/leo_cr7.jpg

در انتقالی که می تواند خرید قرن لقب بگیرد لیونل مسی نیز رسما با قراردادی دوساله و حقوق سالانه 12 میلیون پوند به ناتینگهام پیوست. قطعا هواداران فوتبال بی صبرانه منتظرند که این دو بازیکن را به عنوان هم تیمی ببینند. لئو مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین از نیم فصل می تواند برای ناتینگهام به میدان برود. باید دید که آیا مسی می تواند به ناتینگهام در خارج شدن از بحران کمک کند یا نه. گفتنی است این دو بازیکن همدیگر را در اینستاگرام فالو کرده اند و روابط بینشان نیز بسیار خوب است. رونالدو در این باره گفت امیدوارم همراه با مسی بتوانیم دل هواداران بی شمار ناتینگهام را شاد کنیم.

کاپیتان سه شیر ها به ناتینگهام پیوست.

http://s3.picofile.com/file/8199855268/wayne.jpg

وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس و منچستر یونایتد با قراردادی رسمی و سه ساله پیراهن ناتینگهام را خواهد پوشید. سرمربی ناتینگهام در مورد وین گفت: "این خرید قععا اگر بهترین خرید من نباشد یکی از بهترین ها بوده است" وین رونی از نیم فصل می تواند برای ناتینگهام به میدان برود.

آتش بازی های ناتینگهام در فصل نقل و انتقالات تمامی ندارد

http://s3.picofile.com/file/8199147434/Ronaldo_zlatan.jpg

تیم ناتینگهام فارست پس از جذب زلاتان ایبراهیمویچ سوپر ستاره تیم پی اس جی این بار ستاره ای دیگر را به تیم کهکشانی خود اضافه کرد. کریستیانو رونالدو دارنده 3 توپ طلای جهان با حقوق 13 میلیون یورو در سال به گراند سیتی  خواهد آمد. مبلغ آزادسازی وی 10 میلیون به علاوه ایکاردی بوده است. ناتینگهام تا کنون هم چنین جوانانی آینده دار نظیر مایکون، دیدیه دروگبا، فارفان و غلام رضا رضایی را نیز جذب کرده است.

ناتینگهام فارست در فصلی که گذشت|/ سال قهرمانی 100 امتیازی یا سال ناکامی ها

http://s3.picofile.com/file/8199405050/NF_1920.jpg


 فصل 2019/20 برای ناتینگهام فصل پر فراز و نشیبی بود. آن ها در چمپیونز لیگ در گروه مرگ قرار گرفتند و با بدشانسی در گروه خود سوم شده و به اروپا لیگ رفتند. از طرفی در اروپا لیگ هم در مرحله یک هشتم نهایی با وجود برد در دور رفت، در بازی برگشت ناتینگهام با ارائه نا امید کننده ترین بازی خود در این فصل از لیگ اروپا هم کنار رفت. در ادامه تیم ناتینگهام که در لیگ حاشیه امنیت بالایی برای قهرمانی داشت تنها چالش روبروی خود را قهرمانی در جام حذفی میدانست. مشابه بازی برگشت با دورتموند در فینال جام حذفی در مقابل منچستر هم بازی نکردن کاپینو برای ناتینگهام حسابی برایشان دردسر ساز شد. ناتینگهام در عرض مدت کوتاهی در نیمه دوم سه گل را با عکس العمل های ضعیف فارسر دریافت کرد. گل چهارم را نیز پیتر چک خورد. ناتینگهام دیر به خود آمد و در 15 دقیقه انتهایی بازی 3 بار دروازه یونایتد را باز کرد که آخرین آن ثانیه هایی قبل از سوت پایان بازی بود. شاید اگر بازی کمی طولانی تر میشد و یا کاپینو با بدشانسی این بازی را از دست نمیداد ناتینگهام قهرمانی جام حذفی را هم میگرفت. به هر حال در این فصل ناتینگهام به قهرمانی در لیگ بسنده کرد و قبل از شروع لیگ آینده در سوپرکاپ انگلیس (کمونیتی شیلد) حاضر خواهد شد.

 

ادامه مطلب ...